Een betrokken burger begint bij jezelf

De gemeente heeft genoeg te vertellen maar met van de daken schreeuwen bereik je niemand. Door gericht te communiceren op basis van voorkeuren, communities, locatie en andere eigenschappen is je boodschap relevant en dus interessant. Stem je boodschap af op je publiek: Vertel alle ouders in een wijk over een nieuwe speeltuin. Meld buren dat er naast ze een bouwvergunning is aangevraagd. Of communiceer een beleidswijziging met alle ondernemers. En communiceer vanuit je proces: via workflows kun je communicatiestappen aan processen en kernapplicaties toevoegen zonder applicaties aan te hoeven passen.

Geïnteresseerd? In dit Webinar demonstreert 2at samen met Microsoft  hoe je als gemeente ‘op maat’ kunt communiceren met de inwoner en op die manier je boodschap relevanter maakt.

Voor wie is deze webinar?

Het webinar richt zich op professionals binnen de gemeente die zich bezig houden met klantgericht werken en het optimaliseren van communicatie.

Key takeaways

  • Stem je boodschap af op je publiek
  • Gebruik de juiste kanalen
  • Verhoog betrokkenheid van inwoners

Het (voorlopige) programma:

  • Introductie
  • Maak kennis met ‘De Gemeente van Morgen’
  • Creëer een klantbeeld
  • Bouw je communicatiestromen
  • Platform inwoners participatie
  • Afsluiting en Q&A

Na aanmelding sturen we u meer informatie en ontvang u een link met toegang tot het Webinar.
Vragen over het Webinar? Neem gerust contact met ons op.

Schrijf je nu in voor de webinar - Een betrokken burger begint bij jezelf

  • Datum: 28 okt 2021
    Tijd: 14:00-15:00
    Locatie: Online
    Taal: Nederlands
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde oplossingen

Klant Centraal