Wat Zaak Centraal betekent voor een organisatie

Een wendbaar en datagedreven zaaksysteem van de Microsoft Cloud

  • Effectiever samenwerken met burgers, partners en medewerkers
  • Digitale processen onder uw regie
  • In te richten op wat de situatie vraagt
  • Data is nog nooit zo inzichtelijk geweest

Hoe helpt Zaak Centraal een organisatie

Profiteer van een volledige regie op uw digitale processen

Betere dienstverlening door de integratie van zaken in de klantreis
Als publieke organisatie streef je naar de beste service voor klanten. Helaas is dit soms lastiger dan gedacht. Zaak Centraal zorgt ervoor dat een zaak onderdeel wordt van de klantreis en dat deze efficiënt en effectief kan worden aangepakt.
Het wendbare Zaak systeem dat makkelijk door u zelf aan te passen is aan de situatie
Omdat Zaak Centraal op Microsoft low code technologie gebaseerd is beweegt het eenvoudig mee met dynamische omgeving. Zaken zijn makkelijk aan te passen, te optimaliseren en te integreren met derde systemen.
Datagedreven werken was nog nooit zo makkelijk
Zaak Centraal gebruikt de kracht van data. Je hebt altijd overzicht in de statussen van lopende zaken inclusief signalering waar actie noodzakelijk is. Daarnaast bieden analyses en rapportages inzage in de algemene prestaties van zaaktypes, zodat structurele verbetering continu plaatsvindt.

Geen woorden, maar daden

Ontdek hoe andere organisaties zijn geholpen door Zaak Centraal

  • National Coordinator Groningen Casestudy
  • SURF Casestudy
  • Inholland Casestudy

De kracht van een Power App

Benut alle functionaliteiten

  • Werken aan zaken
  • 360 graden klantbeeld met zaken
  • Zaak gerelateerde werkvoorraad
  • Inzicht in prestaties
  • Catalogus met al uw zaken
  • Snelle configuratie van zaken

Doorloop snel en effectief gedigitaliseerd processen en zorg dat zaken zorgvuldig en compleet gedocumenteerd zijn.

Heb in één oogopslagtotaal zicht op alle relevante klant informatie, correspondentie, lopende zaken openstaande handelingen, zodat de klant snel en adequaat geholpen kan worden.

Middels het dashboard heeft elke medewerker zicht op de openstaande taken, nieuwe berichten, gewijzigde statussen of naderende of gepasseerde deadlines m.b.t. de eigen of team zaken. Zo weet men altijd wat er te doen staat, waar actie op ondernemen moet worden.

Middels dashboard is er inzicht in de resultaten per zaaktype en worden trends en structurele afwijkingen in service levels gesignaleerd, zodat de dienstverlening verbetert kan worden

Manage het totaal van alle zaaktypes van uit een geïntegreerde zaal catalogus en voorkom zo wildgroei en bewerkstellig het gebruik van een gemeenschappelijk data model.

De wereld is dynamisch en inzichten wijzigen snel. Configureer eenvoudig zelf processen en maak je nieuwe zaken of past een bestaande aan. Deze flexibiliteit zorgt ervoor dat je processen altijd aansluiten op de werkelijkheid. Met versiebeheer op je zaaktypen borg je dat zaken uit het verleden ook blijven aansluiten.

Demo aanvragen?

Get in touch

Problemen zijn er om verholpen te worden. Is er een probleem en is door de digitale bomen het bos niet meer zichtbaar? Alles begint met een goed gesprek. Laat jouw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met jullie op.
    Demo aanvragen
    Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
    Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

    Contact Reykjavikstraat 1
    3543 KH Utrecht
    030-8008000
    contact@2at.nl
    Contact Reykjavikstraat 1
    3543 KH Utrecht
    030-8008000
    contact@2at.nl