GovContact

Neem contact op

GovContact

  • 360 graden klantbeeld 
  • Aansluiting op alle moderne
    communicatiekanalen 
  • Self service portal 
  • Ondersteuning door virtual agents 
  • Koppelingen met o.a. GBA en KvK
  • Naadloze integratie met Office applicaties en SharePoint 
  • Anytime & Anyhwere

(Digitale) dienstverlening

Organisaties zijn continu op zoek naar nieuwe manieren om hun dienstverlening te verbeteren. Ze willen toe naar proactieve en persoonlijke dienstverlening die aansluit bij de behoefte van de klant. Een rode draad is de digitale dienstverlening. Steeds meer van de dienstverlening vindt online plaats en er is vaak sprake van een hybride situatie.

Klant Contact Centrum

Doordat er steeds meer informatie online beschikbaar wordt gesteld kunnen klanten veel informatie zelf vinden. Wanneer ze alsnog een vraag hebben is deze vaak al heel specifiek. Het klant contact centrum is vaak het eerste aanspreekpunt voor deze klanten. Het streven is om de klanten zoveel mogelijk in het eerste contact te kunnen helpen. Om dit te bereiken heeft het KCC behoefte aan de juiste informatie.

GovContact

Met GovContact bieden we medewerkers een 360 graden klantbeeld ongeacht het kanaal wat wordt gebruikt. Of uw klant nu belt of chat, u heeft altijd direct de juiste informatie tot uw beschikking om de klant te kunnen helpen. De contactgegevens, de lopende zaken en eerder gemaakte afspraken zijn direct inzichtelijk. Door koppeling met externe systemen is de informatie altijd up-to-date.

De ingebouwde kennisbank maakt het eenvoudig om algemene vragen direct te beantwoorden.

Vragen die toch door een collega of andere afdelingen moeten worden opgepakt kunnen eenvoudig doorgezet worden.

Vragen kunnen worden opgepakt uit een team of individuele werkvoorraad. Het instellen van reminders en signalering helpt u bij het plannen van het werk.

Gerelateerde oplossingen

Structureer processen met GovCase

Het perfecte platform
Dynamics 365