Klant Centraal

Neem contact op

Klant Centraal

  • Integraal klantbeeld
  • Faciliteert moderne communicatiekanalen
  • Ondersteunt het klantgesprek over alle kanalen
  • Proactieve klantenservice
  • Maakt het makkelijk de klant te helpen

(Digitale) dienstverlening

Organisaties zijn continu op zoek naar nieuwe manieren om hun dienstverlening te verbeteren. De klantverwachtingen zijn hoger dan ooit en nemen alleen maar toe.  Klanten verwachten snelheid, gemak, proactiviteit en gepersonaliseerde dienstverlening. Het is een uitdaging om het uw medewerkers zo eenvoudig mogelijk te maken aan deze klantverachtingen te voldoen.

Klant Centraal

Met Klant Centraal bieden we medewerkers een oplossing waarmee ze toegang hebben tot een integraal klantbeeld. Klanten kunnen sneller geholpen worden doordat alle relevante informatie zoals,  contactgegevens, lopende zaken, eerdere communicatie en eerder gemaakte afspraken direct inzichtelijk zijn. Door de koppelingen met externe systemen is de data altijd up-to-date.
Dit zorgt ervoor dat steeds meer vragen in het eerste contact kunnen worden beantwoord.

De oplossing ondersteunt het klantgesprek over alle kanalen heen. Of uw klant nu belt of chat, u heeft altijd de eerdere communicatie inzichtelijk en kan direct verder met het gesprek waar u of uw collega eerder gebleven was zonder het verlies van informatie.

Vragen die toch door een collega of andere afdelingen moeten worden opgepakt, kunnen vanuit Klant Centraal eenvoudig doorgezet worden.

Gerelateerde oplossingen

Structureer processen met Zaak Centraal

Het perfecte platform
Dynamics 365