Zaak Centraal

Plan een demo in

Zaak Centraal

Zaak Centraal is het op Power Platform gebaseerde Zaak systeem voor publieke organisaties. Met Zaak Centraal worden processen gedigitaliseerd en worden zaken effectief en zorgvuldig doorlopen en gedocumenteerd. Zaak Centraal is flexibel, waardoor een organisatie zich makkelijk aanpast aan  een dynamische wereld en processen aan blijven sluiten bij de realiteit.

Medewerker dashboard
Zaak centraal is gericht op het faciliteren van een efficiënte werkdag voor de medewerkers. Middels het dashboard heeft elke medewerker zicht op de openstaande taken, nieuwe berichten, gewijzigde statussen of naderende of gepasseerde deadlines m.b.t. de eigen of team zaken. Zo weet men altijd wat er te doen staat, waar actie op ondernemen moet worden en kunnen collega’s makkelijk taken van elkaar overnemen.

Configureer snel zaken
De wereld is dynamisch en inzichten wijzigen snel. Met Zaak Centraal configureer je heel eenvoudig zelf processen en maak je nieuwe zaken of past een bestaande aan. Bepaal zelf of je de hoofdlijnen wil vastleggen of juist ook details. De flexibiliteit zorgt ervoor dat je processen altijd aansluiten op de werkelijkheid. Met versiebeheer op je zaaktypen borg je dat zaken uit het verleden ook blijven aansluiten

Effectief en zorgvuldig samenwerken
Digitaal samenwerken wordt optimaal ondersteund in de behandeling van zaken. Door gebruik te maken van vaste stappen, checklists, reminders en automatische handelingen wordt er effectiever  samengewerkt door de verschillende betrokkenen zelfs over ketens heen en wordt de zorgvuldige afhandeling gebord terwijl de burger of ondernemer geïnformeerd blijft.

Documenten beheren en archiveren
Altijd de juiste documenten voor handen bij het behandelen van de zaak is mogelijk door het geïntegreerde Office 365 DMS systeem Van registratie van documenten bij nieuwe zaken tot de archivering bij de afsluiting van zaken zijn in de oplossing ondergebracht. Stappen in het zaakproces leiden tot verrijkingen van documenten, uiteindelijk worden de documenten conform het retentiebeleid van de organisatie bewaard.

Integratie met klantreis
Maak zaken integraal onderdeel van de klanten reizen. De zaaktypen zijn te koppelen aan onze e-formulieren, waardoor nieuwe zaken automatisch op basis van een klantverzoek  aangemaakt kunnen worden. Door het ontsluiten van de voortgang van een zaak en de bijbehorende documenten,  kunnen klanten, via een online portaal, direct bij hun eigen dossier. Zo wordt de dienstverlening verbeterd en transparantie verhoogd.

Zaak Succes Manager
Met het grote aantal zaaktypen, dat vaak in gebruik is  is het belangrijk om overzicht te hebben en te zien welke zaken goed lopen of juist minder gaan. De zaak succes manager geeft inzicht in de inzet van bepaald type zaken, trends en de effectiviteit en efficiëntie van deze typen. Zo weet een organisatie, hoe zij presteert en waar optimalisatie mogelijkheden liggen.

Gerelateerde oplossingen

Verbeter je dienstverlening met
Klant Centraal

Het perfecte platform
Dynamics 365