Beginnende, ervaren of zeer ervaren Customer succes manager

32 - 40 uur per week 32 - 40 uur per week
Utrecht - Thuis Utrecht - Thuis
"Wir schaffen das!" betekent voor ons: in een complex landschap van belangen en technieken de uitdaging en mogelijkheid te vinden die het beste voor iedereen zal bewerkstelligen. Dit vergt moed, inzicht, overtuigingskracht, een ontembare drive en een persoonlijkheid die zich niet snel uit het veld laat slaan…een beetje zoals Merkel (die zouden we hier zo aannemen).
Wat je verder mag verwachten:
  • De kans om met IT-oplossingen echt het verschil te maken
  • Een hechte cultuur met veel vrijheid van handelen
  • De ruimte om fouten te maken en daarvan te leren
  • Een goed salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en reiskostenvergoeding
  • Altijd direct een contract voor onbepaalde tijd
  • De vrijheid om te werken waar je wilt, maar ook altijd een eigen werkplek op kantoor

Dit bieden wij

Een plek in ons team van specialisten die samen tot de beste oplossingen met Microsoft technologie komen voor een diversiteit aan grote klanten. Een baan met heel veel vrijheid en ruimte voor initiatief.

Dit neem je mee

Kennis
  • HBO/WO denkniveau (opleidingsrichting bedrijfskunde, bedrijfsinformatica, sales & account Management)
  • Kennis van de (semi) publieke markt en/of zakelijke dienstverlening
  • Kennis (op hoog niveau) van het Microsoft-producten portfolio (zoals Dynamics, Azure, Power Apps)
  • Minimaal 5 jaar ervaring in Sales & Account Management
Vaardigheden
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Goede netwerk- en relatiemanagement vaardigheden
  • Goede schrijver (marktconsultaties en aanbestedingen)
Gedrag
  • Proactief, gedreven en een gezonde kritische blik op wat de klant echt nodig heeft
  • Volhardend en overtuigend
Verantwoordelijkheden
  • Bestaande klanten blij & tevreden maken/houden
  • Business Development bij klanten-to-be
  • Commerciële initiatieven ontplooien bij bestaande klanten

Over 2at

Wij heten je meer dan welkom bij het leukste bedrijf van Nederland. Bij 2at zetten we ons iedere dag in om met onze steeds maar groeiende kennis van technologie, een beter functionerend Nederland te bouwen. We hebben het niet over targets of productiviteit, maar hebben het over hoe we de wereld van onze opdrachtgevers met onze slimheid steeds een beetje (of heel veel) kunnen verbeteren.

We zijn bijzonder omdat we (van) onszelf zijn! We hebben geen externe aandeelhouders of investeerders waardoor we onze eigen koers kunnen bepalen en waardoor we ‘ja’ of ‘nee’ kunnen zeggen tegen opdrachtgevers. We zijn vrij en we voelen ons vrij. Wij werken niet graag op basis van uren, het resultaat is voor ons veel belangrijker. We helpen elkaar om tot de beste prestaties te komen. En ook heel belangrijk: we zijn dus geen detacheerder!

Over de 2at-er

Als je bij 2at komt werken of als je klant bent bij 2at dan merk je al snel dat de mensen bij 2at een aantal dingen heel erg belangrijk vinden. Dat wordt vaak aangegeven in woorden als nut, waarde, resultaat, maar meer nog dan in deze woorden kan je dat merken in het gedrag van 2at’ers.
Vragenstellers

2at’ers willen graag begrijpen wat ze doen en waarom ze dat doen. Dat betekent dat ze veel zullen doorvragen en niet zomaar aan het werk gaan. ‘Welk doel willen we bereiken? En voor wie? En als we dat doel hebben bereikt wat is er dan beter geworden?’

Samenwerkers

2at’ers begrijpen dat ze niet alleen werken, of voor zichzelf. Dat betekent dat ze duidelijke afspraken willen maken over wie, wanneer, wat doet. Dat ze verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen werk en tijdig communiceren over succes daarvan of eventuele obstakels die ze tegenkomen.

Afmakers

2at’ers begrijpen dat nut, waarde en resultaat pas ontstaat als werk klaar is. Dat betekent dat ze werk in de kortst mogelijke doorlooptijd af zullen willen maken. En het betekent dat ze begrijpen dat het dan ook goed moet zijn. Dat merk je doordat ze elkaar en de klant scherp zullen houden op het afmaken van werk en nakomen van afspraken en dat ze zorgvuldig zijn in het valideren van het werk voordat het aan elkaar of aan de klant wordt opgeleverd.

Word 2at'er

2at’er worden of vragen over hoe wij het wél durven? Neem contact op met Ruben en hij helpt jou verder.
Solliciteer
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Ruben Hassing
Ruben Hassing ruben@2at.nl
Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl