Na een aanbesteding heeft BUAS gekozen voor de oplossing
Proces Centraal van 2at die met de maximale score werd beoordeeld op zowel functionaliteit als prijs. Deze oplossing binnen het Power Platform bevat een zogenaamde Proces Catalogus, waarmee gebruikers eenvoudig processen kunnen modelleren en van daaruit de benodigde functionaliteit met één druk op de knop kunnen publiceren. Volgens Martijn Kuijl is dit het onderscheidende vermogen van de procesoplossing van 2at en daarmee van doorslaggevend belang geweest in de keuze voor 2at: “Het unieke aan de oplossing van 2at is dat dit platform ervoor zorgt dat wij zonder technische kennis en zonder te programmeren, onze processen op een simpele en intuïtieve manier kunnen gaan modelleren zodat deze naadloos blijven aansluiten bij de praktijk.” Naast deze oplossing, wordt 2at ook de nieuwe partner op het gebied van Microsoft Dynamics 365 dat binnen BUas als CRM-applicatie wordt gebruikt.
Nadat de stageprocessen zijn geïmplementeerd, wil BUas ook andere processen binnen de organisatie op dezelfde wijze ondersteunen, om zo nog sneller en effectiever waarde te kunnen leveren. In dit kader kan het CRM Impact Canvas, ontwikkeld door 2at, helpen om een volledig beeld te krijgen van de inzet van een CRM-systeem binnen de gehele organisatie.