Change management

Zorg voor een excellente omni-channel contact met uw burgers en ondernemers

  • Voordeel 1 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer
  • Voordeel 2 Laoreet dolore magna aliquam erat volutpat
  • Voordeel 3 Laoreet dolore magna aliquam erat volutpat
  • Voordeel 4 Laoreet dolore magna aliquam erat volutpat
Luister naar Noortje over TeamsGov 00 min 18 sec

Profiteer van een volledige regie op uw klantcontact

Waarom TeamsGov

Ut wisi enim ad minim veniam quis nostrud
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam.
Ut wisi enim ad minim veniam quis nostrud
Aliquam erat volutpat. Aliquam sit amet elit malesuada, bibendum enim vitae, iaculis lorem. Pellentesque tincidunt dui turpis, ac porttitor leo ornare id.
Ut wisi enim ad minim veniam quis nostrud
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam.

Hoe andere organisaties profiteren van 2at’s TeamsGov

Voorbeelden/Bewijs

National Coordinator Groningen Casestudy
SURF Casestudy
Inholland Casestudy

Hoe de oplossing eruit ziet op scherm???

Inside the project

  • 360graden klantbeeld
  • Regie op klantcontact
  • Kanaal naar keuze
  • Digitale zelfredzaamheid
  • Relatie management & participatie
Microsoft Dynamics
Microsoft Dynamics

Het 360graden klantbeeld is beschikbaar ongeacht via welk kanaal de klantvraag binnenkomt. Het zorgt er voor dat alle relevante informatie m.b.t. de klant en haar verzoeken op een plek georganiseerd zijn. De juiste medewerker kan zo beter en sneller inwoners helpen zonder afhankelijk te zijn van andere collegas of systemen, wat ook leidt tot een hogere eerste keer en eerste lijn afhandeling.

Microsoft Dynamics
Microsoft Dynamics

Het 360graden klantbeeld is beschikbaar ongeacht via welk kanaal de klantvraag binnenkomt. Het zorgt er voor dat alle relevante informatie m.b.t. de klant en haar verzoeken op een plek georganiseerd zijn. De juiste medewerker kan zo beter en sneller inwoners helpen zonder afhankelijk te zijn van andere collegas of systemen, wat ook leidt tot een hogere eerste keer en eerste lijn afhandeling.

Microsoft Dynamics
Microsoft Dynamics

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Microsoft Dynamics
Microsoft Dynamics

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Microsoft Dynamics
Microsoft Dynamics

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Kennis, whitepapers, podcasts over dit onderwerp?

Durf van wel

Luister naar Noortje over Klant Centraal 00 min 18 sec

Contact

Formulier

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet.

  • Voordeel 1 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer
  • Voordeel 2 Laoreet dolore magna aliquam erat volutpat
  • Voordeel 3 Laoreet dolore magna aliquam erat volutpat
  • Voordeel 4 Laoreet dolore magna aliquam erat volutpat
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl
Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl