Webinar: De gepersonaliseerde studentreis

Om de studentreis optimaal te ondersteunen en de ervaring van prospects, studenten en alumni te personaliseren hebben hoger onderwijsinstellingen een integrale kijk en aanpak nodig. Traditioneel gezien is het studieverloop lineair. Een student oriënteert zich, schrijft zich in voor een studie, studeert af en wordt na diploma-uitreiking alumni. Tegenwoordig is er vaker  sprake van een cyclus, ook bekend als ‘student lifecycle’. In deze cyclus worden alumni en studenten opnieuw prospects en kiezen zij voor aanvullend onderwijs. Trends als flexibilisering van het onderwijs en ‘een leven lang leren’ versterken deze ontwikkeling. Door beschikbare informatie op het juiste moment te benutten kan de dienstverlening richting prospect, student en alumni worden verbeterd, door rekening te houden met voorkeuren, interesses en feedback kan de de ervaring worden gepersonaliseerd. 

Webinar details

8 maart 2022 van 14:00 tot 15:00 uur
Het personaliseren van de studentreis is urgent, maar het inrichten van een data-gedreven dienstverlening is geen eenvoudige opgave. Onderwijsinstellingen worstelen met beperkte wendbaarheid, starre architecturen, legacy-systemen en een gebrek aan real-time data om op te acteren. In dit webinar kijken we met een frisse blik naar de studentreis, we verkennen hoe het Microsoft Dynamics 365 platform kan bijdragen aan drie overkoepelende doelen: "Attract, Engage and Delight students"

Attract staat in het teken van prospects aantrekken en vervolgens converteren naar studenten. Stel prospects en studenten centraal door profielelen op te bouwen, marketingreizen vorm te geven en gericht evenementen te organiseren voor specifieke doelgroepen.

Engage gaat over betrokkenheid en effectieve communicatie. Door op het juiste moment de juiste informatie aan te bieden verhogen medewerkers de betrokkenheid.

Delight bij studenten en alumni is een resultaat van continu de dienstverlening verbeteren. Feedback en data maakt het proces inzichtelijk. Case-management draagt bij aan gestandaardiseerde processen met vlotte doorstroom, minder fouten en betere interactie .

Geïnteresseerd?

In dit webinar demonstreert 2at hoe instellingen de studentreis kunnen personaliseren. De processen rondom prospects, studenten en alumni zijn het uitgangspunt, het Dynamics 365-platform biedt krachtige geïntegreerde ondersteuning voor het proces.
Registeren Durf van wel

Voor wie is deze webinar?

Het webinar richt zich op beslissers en professionals binnen het hoger onderwijs die zich bezighouden met digitale ondersteuning voor Student Lifecycle Management, relatiemanagement, student communicatie en case-management.

Het programma

Het programma:
1. Waarom instellingen inzetten op een gepersonaliseerde studentreis
2. Processen die bijdragen aan een gepersonaliseerde studentreis
3. Microsoft Dynamics 365 als ondersteuning van het proces
4. Demo
5. Samengevat
6. Q&A

Key takeaways

  • Digitale wendbaarheid is de drijvende kracht achter het bieden van betere dienstverlening
  • Laat mensen niet voor de applicaties werken, maar de applicaties voor de mensen
  • Een 360º studentbeeld is snel te realiseren aan de hand van een goede case-systeem en de kracht van data

Download de whitepaper voor deze webinar

Registreer je hier voor het evenement
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl