Webinar: Zaakgericht werken vanuit klantperspectief

28 oktober 2021 van 14:00 tot 16:00 uur
Hoe stel jij de klant centraal in een digitaal tijdperk? Een verbeterde dienstverlening: één van de beloften van zaakgericht werken. Helaas gaat het er in de praktijk nog vaak anders aan toe. Huidige informatievoorziening schiet tekort. Burgers hebben meer dan eens het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Niet geheel verrassend. Een zaak wordt vanuit organisatieperspectief gezien als een proces, waarbij vooral de volledigheid en doorlooptijd bewaakt moeten worden. Over klantervaring wordt niet gesproken. Dit kan anders.

De zaak en de klant in een digitale wereld

Benieuwd hoe een naadloos geïntegreerde klantreis zowel dienstverlening als bedrijfsvoering aanzienlijk verbetert? In het webinar ‘Zaakgericht werken vanuit klantperspectief’ laten we zien hoe met data zaakgericht werken tot verbeterde service en resultaten leidt.

  • Het webinar geeft antwoord op de prangende vraag: hoe kunnen we zonder al te veel poespas datagedreven aan de slag? We laten zien hoe we analoge zaken digitaliseren, automatiseren en slim integreren in de klantreis.
  • In het webinar leer je hoe data publieke organisaties slagvaardiger maakt. Je maakt kennis met hoe dat gebruikt wordt om de operatie te verbeteren, maar ook op tactisch niveau gebruikt wordt om snel en adequaat (bij) te sturen.
  • We laten zien hoe organisaties wendbaarder worden via het ‘low code’ Power Platform, en de bedrijfsvoering en de dienstverlening doelmatig verbeteren. Na het webinar ben je klaar om een volgende stap te maken naar meer digitale en datagedreven dienstverlening.


Geïnteresseerd?

Voor wie is dit webinar?

In dit webinar demonstreert 2at samen met Microsoft hoe de Microsoft Cloud gemeenten helpt bij het digitaliseren van processen en klantreizen en hoe organisaties wendbaar blijven door data en low code technologie.
Het webinar richt zich op beslissers en professionals binnen de gemeente die zich bezighouden met het optimaliseren van processen en zaak en klantgericht werken



Key takeaways



Het programma

  1. Introductie
  2. Onze visie op 'De Gemeente van Morgen'
  3. Digitaliseren van zaken en klantreizen
  4. Sturen met data en snel acteren
  5. De kracht van low code apps (Power Platform en Dynamics)
  6. Afsluiting
Uitnodiging Webinar: Zaakgericht werken 10 min leestijd
Download de whitepaper voor deze webinar
Registreer je hier voor het evenement
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

23 augustus 2021
Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl