Met diverse uitdagingen binnen het onderwijs en het publieke domein merken wij als geen ander hoe groot de vraag is naar efficiënt relatiebeheer, eenduidige communicatie en het leveren van hoogwaardige dienstverlening. Dit zijn uitdagingen waar CRM als geen ander uitkomst in kan bieden, vooral wanneer je als organisatie redeneert vanuit een klantbeleving.
Een integrale klantbeleving heeft de voorkeur, maar bij het nadenken over de inzet van een CRM-systeem komen allerlei overwegingen en onduidelijkheden op tafel. Speciaal daarvoor hebben wij het CRM Impact Canvas opgesteld, samen met een bijbehorende gids. Het Canvas en de gids bieden de mogelijkheid om zelfstandig of in teamverband alles op een rijtje te zetten. Dit kan zowel voor een specifieke afdeling als voor de instelling als geheel. Het geeft je concrete voorbeelden, helpt je structuur en prioriteiten aan te brengen, en biedt praktische handvatten ter voorbereiding op een succesvolle implementatie van een CRM-systeem.
Zowel het Canvas als de volledige gids zijn gratis te downloaden op onze website.
- Klik hier voor de gids voor het onderwijs.
- Klik hier voor de gids voor het publieke domein.