De 24/7 Gemeente

Gemak dient de mens! Waarom maken we het niet makkelijk voor jou om je klant te helpen? Of zorgen we er zelfs voor dat die klant het meeste gewoon zelf kan doen? En als die klant dan toch hulp nodig heeft, kan dat dan per chat? Met DigiD als het persoonlijk wordt? Snel even bellen of een foto appen? En dat allemaal vanuit één ‘gesprek’ inclusief klantbeeld zodat je weet wat er speelt?

De belofte van Klant Centraal op basis van, Microsoft Dynamics is precies dat: sluit systemen op elkaar aan tot een compleet klantbeeld, automatiseer handwerk zodat je je handen vrij hebt voor de uitzonderlijke gevallen en maak het 24×7 beschikbaar.

Geïnteresseerd? In dit Webinar demonstreert 2at samen met Microsoft hoe u dit vandaag al in de praktijk kan brengen en op deze manier te zorgen voor een optimale klantervaring

Voor wie is deze webinar?

Het webinar richt zich op professionals binnen de gemeente die zich bezig houden met klantgericht werken.

Key takeaways

  • Creëer een volledig klantbeeld
  • Faciliteer een gesprek over de kanalen heen
  • Verhoog digitale zelfredzaamheid

Het (voorlopige) programma:

  • Introductie
  • Maak kennis met ‘De Gemeente van Morgen’
  • Zorg voor een optimale klantervaring
  • Klantbeeld in de praktijk
  • Één gesprek voeren over meerdere kanalen
  • Afsluiting en Q&A

Na aanmelding sturen we u meer informatie en ontvang u een link met toegang tot het Webinar.
Vragen over het Webinar? Neem gerust contact met ons op.

Schrijf je nu in voor de webinar - De 24/7 gemeente

  • Datum: 25 nov 2021
    Tijd: 14:00-15:00
    Locatie: Online
    Taal: Nederlands
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde oplossingen

Klant Centraal