19 oktober 2022

Negen essentiële functionaliteiten om uw relatiemanagement te optimaliseren

Gezien het feit dat Microsoft Dynamics een open business application platform is, kan deze gelinkt worden aan zo goed als iedere tool en applicatie binnen uw organisatie. Hiermee biedt het schaalbaarheid om zich aan te passen op diverse behoeften van de klant, burger of ondernemer, maar ook wendbaarheid voor de veranderende vereisten van de doelgroep. Met Dynamics kunt u allerlei verschillende kanten op. Het biedt u de mogelijkheid om een efficiëntere werksfeer te creëren en ondervinden bij welke relaties uitdagingen en mogelijkheden liggen. Hiermee tilt u niet alleen uw bedrijfsvoering naar een hoger niveau, maar ook de relatie met uw doelgroep. Microsoft Dynamics heeft negen essentiële functionaliteiten die ervoor zorgen dat publieke organisaties relatiemanagement naar een hoger niveau kunnen tillen.

Over welke negen essentiële functionaliteiten van Microsoft Dynamics 365 hebben we het?



Navigatie, filter en sorteringsmogelijkheden


Aan de hand van diverse navigatie, filter en sorteringsmogelijkheden heeft iedereen binnen de organisatie direct de juiste gegevens beschikbaar. Ook is het mogelijk om alle contactmomenten inzichtelijk te maken, zodat de klantenservice geoptimaliseerd kan worden.

Relatiekaarten per interne doelgroep


Dynamics biedt de mogelijkheid om een relatiekaart per interne doelgroep te hanteren. Hiermee creëert u inzicht voor de doelgroep en werkt u nog beter samen.

Segmentatie


Door diverse groepen contactpersonen op slimme manieren te segmenteren aan de hand van lijsten die zijn samengesteld op basis van kenmerken of de mogelijkheid om zelf lijsten samen te stellen, kunt u de communicatie met de klant zowel automatiseren als persoonlijker maken.

Processen digitaliseren


Aan de hand van visuele weergave kunnen we diverse stappen binnen werkprocessen (met de klant) goed inzichtelijk maken. Het is ook mogelijk om per stap de vereisten in te stellen voor vervolgstappen.

Privacy & security by design


Dynamics bevat goede beveiliging en toegangscontroles voor apps en data. Daarnaast voldoet het volledig aan de EU-privacy criteria, waaronder General Data Protection Regulation (GDPR).

Open samenwerkingsmogelijkheden


Uw relatie kan zelf bepalen welke persoonlijke informatie relevant is of niet. Hierdoor creëert u een transparante dienstverlening en kunt u zelfs samenwerken aan diverse projecten.

Dashboards en rapportering


Als platform biedt Microsoft Dynamics de mogelijkheid om KPI’s te meten en te rapporteren op één centraal dashboard. U hoeft dus nooit meer te schakelen tussen verschillende schermen en systemen.

Integratie in Microsoft Office 365


Als platform binnen de Microsoft Cloud is Dynamics 365 goed te configureren met alle andere componenten die de Microsoft Cloud uw organisatie te bieden heeft. We leggen u dit graag verder uit.

Integratie op basis van API’s


CRM-bedrijfssoftware en ERP-systemen kunnen naadloos samenwerken in de cloud door middel van intelligente applicaties. Met behulp van de API’s koppelt u dus eenvoudig al uw documenten naar verschillende applicaties binnen uw bedrijf.

Wilt u meer weten over relatiebeheer voor publieke organisaties? Download dan onze volledige publicatie over dit relevante onderwerp of neem contact op!

Dave Kiwi Auteur

Vraag een demo aan

Op zoek naar extra inspiratie?

Heeft de informatie op onze website je weten te triggeren of ben je op zoek naar specifieke informatie? Vraag dan eens een demo aan en laat ons in de opmerking weten waar je naar op zoek bent. Wij vertellen je graag meer over onze visie, strategie of kennis op het gebied van technologie.

Overig nieuws

Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl