Klant
informatie
systeem

Gemeente
Hollands
Kroon

Digitaal
tenzij,
zelfredzaamheid
en
klant
centraal

De
situatie

Klant Centraal op basis van Dynamics 365

De oplossing

Met Klant Centraal heeft het klantcontact centrum van de gemeente Hollands Kroon een klant contact oplossing met krachtige relatie management functionaliteit, waardoor er in het belang van de klant gewerkt wordt. Het systeem biedt:

  • Omni-channel dienstverlening passend bij de klantsituatie
  • Betere inzicht in de klantsituatie met een 360 graden klantbeeld
  • Inzicht in werkvoorraad met het medewerkers-dashboard
  • Minder handwerk en uitval door integratie met zaken en processen
  • Sturing op resultaat door realtime-inzicht in de statussen en prestaties

Zaak Centraal op basis van het Power Platform

De oplossing

Met Zaak Centraal ondersteunen we bij Hollands Kroon alle 35 zelfsturende teams bij het afhandelen van hun diverse processen, waardoor zaakgericht werken voor iedereen gemakkelijk wordt. In Zaak Centraal kunnen collega’s snel zaken aanmaken, afhandelen en monitoren, met directe toegang tot alle relevante klantinformatie. De gemeente kan met behulp van deze oplossing ook eenvoudig nieuwe processtappen aanmaken of bestaande aanpassen om zo maximaal aan te blijven sluiten bij de werkelijkheid. Het systeem biedt:

  • Low code functionaliteit waarmee men snel zaken configureert
  • Inzicht in werkvoorraad en statussen met het medewerkers-dashboard
  • Klant contact en relatiemanagement als onderdeel van de zaak
  • Sturing op voortgang resultaat door realtime-inzicht in prestaties

Betere
digitale
dienstverlening

De
resultaten

Verkorte doorloop tijden
Beter samenwerken om burgers en bedrijven sneller van dienst te zijn
Beter maatwerk leveren
Beter inzicht in de klantsituatie en daar op kunnen inspelen
Data gedreven werken
Altijd weten wat er speelt en daar op kunnen handelen
Digitale processen
Minder handwerk, minder fouten en betere vastlegging

Wat kan 2at voor uw organisatie doen?

Neem contact op met Noortje en zij helpt u verder.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Noortje Molenaar
Noortje Molenaar 06 -14994223 noortje@2at.nl
Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl