Wat Klant Centraal betekent voor een organisatie

Samenwerken in het belang van de klant en vanuit een klantbeeld

  • Alle informatie over klanten op één centrale plek
  • Effectief en resultaat gericht werken aan klantvragen en verzoeken
  • Optimale service via welk kanaal dan ook
  • In te richten op wat de situatie vraagt

Profiteer van een volledige regie op klantcontact

Hoe helpt Klant Centraal een organisatie?

Werken vanuit een 360 graden klantbeeld
Niet meer werken vanuit verschillende silo’s van data, maar op basis van de noodzakelijke informatie. Op basis van het 360 graden klantbeeld heeft men het complete beeld, terwijl privacy gewaarborgd is.
Kanalen naar keuze beschikbaar
De instelling en klant bepalen welke kanalen zij willen inzetten. Alle vragen, verzoeken en klachten onafhankelijk van het kanaal komen samen in een geïntegreerde werkomgeving gekoppeld aan gestroomlijnde processen.
Samenwerken binnen de organisatie is nog nooit zo makkelijk geweest
Medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantcontact kunnen verzoeken eenvoudig doorzetten of zelfs overdragen. Zo komt het altijd snel en duidelijk op de juiste plek terecht.

Fast Lane aanpak

Binnen 4 tot 8 weken uw eerste gebruikers aan het werk

2at biedt ondersteuning bij het optimaliseren en digitaal transformeren van organisaties met een snelle, gestandaardiseerde implementatie, gericht op continue verbetering en efficiëntie. Hun aanpak, de FAST LANE-methode, is ontworpen om het implementatieproces efficiënt te laten verlopen, waarbij de focus ligt op snelle onboarding en aanpassing. Deze aanpak is met name geschikt voor organisaties die te maken hebben met complexe maatschappelijke belangen en werken met Microsoft Technologie, en die minimaal 500 gebruikers hebben. De FAST LANE-aanpak is flexibel en aanpasbaar om te voldoen aan specifieke eisen en evoluerende zakelijke behoeften, waardoor organisaties snel en effectief gebruik kunnen maken van 2at's oplossingen met minimale verstoring en maximale resultaten.

Meer over Klant Centraal voor jouw dienstverlening

Download onze whitepaper

Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Hoe de oplossing eruit ziet op uw scherm?

Inside the project

  • Vastlegging en inzage klantcontact
  • Persoonlijke taken medewerkers
  • 360 graden klantbeeld
  • Persoonsbevraging met Haal Centraal
  • Samenwerken met klanten
  • Klant contact rapportages

Registreer al het klantcontact onafhankelijk van het kanaal. Maak notities, leg afspraken vast of zet acties uit bij ander teams

Middels het dashboard heeft elke medewerker zicht op de nieuwe en openstaande taken voortkomende uit klant contact. Zo weet men altijd wat er te doen staat, waar actie op ondernemen moet worden en kunnen collega’s makkelijk taken van elkaar overnemen.

Heb in één oogopslagtotaal zicht op alle relevante klant informatie, correspondentie en openstaande acties, zodat de klant snel en adequaat geholpen kan worden.

Een standaardkoppeling tussen de Microsoft cloud en de Haal Centraal BAG API, waardoor het invoeren van adressen makkelijker, sneller en minder foutgevoelig is.

Stel burgers instaat om zelf digitaal hun vragen te kunnen afhandelen, verzoeken te kunnen initiëren en hun gegevens en de status van lopende verzoeken in te kunnen zien inzien.

Middels dashboard is er inzicht in (de ontwikkeling van) klantcontact. Men kan zien op welke vragen en verzoeken via welke kanalen verlopen en bijsturen om burgerautonomie te bevorderen

Demo aanvragen?

Alles begint met een goed gesprek

Met Klant Centraal heeft uw organisatie de mogelijkheid om de klant echt centraal te zetten in de dienstverlening. Onze aanpak, in samenwerking met onze oplossing, helpt u bij het snel realiseren van verbeteringen en het bereiken van merkbare resultaten, terwijl we voldoen aan de strengste eisen op het gebied van privacy en veiligheid. Vraag nu een demo aan, waarin we u binnen dertig minuten voorzien van:


  • Meer inzicht in de oplossing
  • Informatie over onze aanpak/manier van werken
  • Inspiratie uit succesverhalen van klanten
  • Inzicht in hoe onze oplossing uw organisatie kan transformeren
Demo aanvragen
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl
CRM Impact Canvas Succesvol CRM implementeren binnen de overheid
×