Inzicht in de vragen van uw klanten

verbeter de klantervaring van uw burgers, ondernemers, studenten of patiƫnten aan de hand van data

  • Verkrijg in een paar seconden van elk contact bruikbare data
  • Heb real-time inzicht in de voornaamste contactredenen per domein
  • Begrijp waar uw klantreis blokkeert of zelfs frusteert
  • Maak uw dienstverlening data gedreven

Begrijp de behoefte van uw klanten

Maak uw dienstverlening data gedreven

Meten
Registreer waar klanten contact over opnemen en hoe deze afgehandeld worden, zodat u data gedreven kan gaan werken
Analyseren
Weet wat de belangrijkste contactreden zijn, wanneer contacten niet effectief afgehandeld worden en wat tot ontevredenheid leidt 
Verbeteren
optimaliseer interactie en processen om de klantervaring te verbeteren, effectiviteit te verhogen en direct impact te maken

Hoe de oplossing eruit ziet op scherm???

  • Klantcontact dashboard
  • Klantcontact registratie
  • Klantcontact databank
  • Inzage in belangrijkse stuurinformatie

Heb inzicht in volumes en ontwikkelingen van alle contacten. Bekijk de verdeling per type contact en analyseer ontwikkelingen per domein. 

Registreer domein, type contact, onderwerp en afhandeling in een paar kleine stappen

Overzicht van alle geregistreede contactredenen en contactafhandelingen 

Heb altijd inzage in onder ander de top 10 contactredenen, de top 10 redenen voor meervoudig contact, de top 10 contact redenen die eindigen in klachten zijn en de top 10 contact redenen in de tweede lijn zijn

Demo aanvragen?

Get in touch

Problemen zijn er om verholpen te worden. Is er een probleem en is door de digitale bomen het bos niet meer zichtbaar? Alles begint met een goed gesprek. Laat jouw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met jullie op.

Demo aanvragen
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl