Echt waarde toevoegen met Microsoft Dynamics 365

Verbeter de ervaring van uw klanten, burgers, ondernemers en studenten aan de hand van de Microsoft Cloud

Integraal samenwerken maakt het voor publieke organisaties mogelijk om de klant, burger, ondernemer of student in het hart van de dienstverlening te plaatsen. Diverse afdelingen kunnen binnen dynamics op efficiënte wijze samenwerken. Dit beperkt zich niet tot een aantal afdelingen, het hele bedrijf vindt aansluiting. Of we het nu hebben over salesafdelingen, marketing, customer service, planning of operations, de silo’s worden doorbroken!


  • Verbeteren van de ervaring van de burger
  • Processen automatiseren en stroomlijnen 
  • Centraal vastleggen en beheren van informatie
  • Op een veilige manier samenwerken
  • Datagedreven werken

De kracht van Dynamics

Van applicaties naar platformen

Wat wij bij 2at vaak zien zijn organisaties die voor ieder vraagstuk een aparte applicatie hebben aangeschaft. Deze applicaties communiceren vaak niet met elkaar en leveren in de loop van de tijd weer extra problemen op. Het IT-landschap wordt dus onnodig lastig gemaakt door het gebruik van applicaties. Dit staat haaks op de doelstelling van technologie om ons leven juist makkelijker te maken. Bij 2at moedigen we iedere organisatie aan om meer in platformen te denken om diverse bedrijfsprocessen integraal samen te brengen. Op deze manier maak je het tevens mogelijk om de kracht van data echt goed te kunnen benutten en veel beter datagedreven te werk te gaan. Door deze manier van werken ligt zelfs de inzet van kunstmatige intelligentie binnen handbereik.

Dynamics case 'Gemeente Rotterdam'

Durf van wel: Meer Rotterdams contact

Ook de gemeente Rotterdam heeft kennis gemaakt met de toegevoegde waarde van Dynamics om waarde te creëren voor burger en ondernemer.
  • Relationshipmanagement
  • Marketing automation & nieuwsbrieven
  • Eventmanagement

Altijd inzicht in de juiste informatie betreffende de relatie of gerelateerde contactmomenten. Door verschillende rollen aan te geven kun je gecentraliseerde data goed decentraal organiseren, op deze manier heeft de juiste persoon toegang tot de voor hem relevante informatie.

Eenvoudig content toevoegen, hergebruiken en distribueren naar de juiste contactpersonen om de communicatie te verpersoonlijken. Tevens is het mogelijk om de klantreis volledig in te richten en de resultaten van van campagnes en andere communicatie te meten en te analyseren. 

Eenvoudig inzicht in alle belangrijke zaken van je evenement en werk hierin integraal samen in teams. Ook biedt het de mogelijkheid om aanmeldingen en communicatie omtrent het evenement vanuit één centrale plek te managen. 

Demo aanvragen?

Get in touch

Problemen zijn er om verholpen te worden. Speelt er een probleem, maar ziet u door de digitale bomen het bos niet meer? Alles begint met een goed gesprek. Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met op.

Demo aanvragen
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.

Contact Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
030-8008000
contact@2at.nl
Durf te vragen
Heeft u een vraag betreffende Microsoft Dynamics of iets anders waar onze experts u mee kunnen helpen?
×